השר אלקין בריאיון: "מעולם בג"ץ לא התערב בהסכם קואליציוני"

    אסתי פלד 4 Comment on השר אלקין בריאיון: "מעולם בג"ץ לא התערב בהסכם קואליציוני"

    השר זאב אלקין בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מבקר על הדיווחים על הגדלת השרים, "עד היום היו שרים שהחזיקו במספר משרדים, כיום כל שר יקבל רק משרד אחד"

    צילום: פלאש 90
    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדיקטטורה של בג"ץ: השר להגנת הסביבה וירושלים זאב אלקין התראיין הערב (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס להתערבות הבוטה של בג"ץ ברשות המחוקקת, "אנ יודע מה שנכון, בבג"ץ לא מה שנכון זה מה שקורה לצערי. לא היה בהיסטוריה של המדינה שבג"ץ יתערב בהסכם קואליציוני".

    על הטענה שמדובר כאן בשינוי שיטת הממשל, עונה אלקין, "הכנסת רשאית לחוקק חוק יסוד כי זה מבטא את רצן העם שבחר את הכנסת. היו דיונים לעשות את החוק כהוראת שעה. החוק בכל מקרה הוא הוראת שעה, כי הוא מדבר על מקרה מאוד קיצוני פוליטי שהאחרון שהיה היה באמצע שנות השמונים. אנחנו נמצאים במציאות שבג"ץ מעיר על עבודת הכנסת, אבל להתערב בהסכם קואליציוני לא היה מעולם".

    על הגדלת מספר השרים אומר אלקין, "מבחינת כמות משרדי ממשלה זה בדיוק כמות משרדי ממשלה שקיימת היום, כל הפייק ניוז מסביב. אני אחראי למשל על משרד ירושלים והגנת הסביבה. עכשיו כל שר בממשלה יהיה אחראי על משרד אחד בלבד. אם השאלה רוצה להשאל צריך לשאול על כחול לבן, מדובר על גוש עם 59 שמקבל בדיוק מול מפלגה של 17 חכי"ם".

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אני רוצה שביבי יבחר בבחירות השנה

    2. 3

      יש שופטים בירושלים מ ט ו מ ט מ י ם

    3. 2

      יש שופטים מטומטמים בירושלים

    4. 1

      מקום המשפט שמה הרשע